zaterdag 10 augustus 2013

6 LOVELY LINKS....

1. Vandaag gegeten en het was echt een lekker gerecht. veel frisser dan ik gewend ben van nacho's, waarschijnlijk door de mango die er doorheen zit.

2. Elin Kling is een van mijn favoriete bloggers. Ik vindt haar kleding stijl echt geweldig. Ze is niet alleen blogger, maar heeft ook een eigen tijdschrift, 'Styleby'. Helaas is de Deens en is het tijdschrift ook in het Deens.

3. Fokke en Sukke brengen me altijd aan het lachen. Ik kijk geregeld op de site en ook hebben we een kalender van ze en staan ze elke dag in het NRC Next die bij ons op de mat ligt.

4. Dit is zo'n leuk en lekker nummer... ik kan er niets anders over zeggen.

5. Deze zomer was wel de zomer van de DIY shortjes, maar hij is nog niet over. Hier een DIY project om nu nog mee te verschijnen.

6. 3 mooie ideeen om de boom te versieren met lichtjes voor een picknick.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire berichten