zondag 18 augustus 2013

10 FASHIONBLOGS OM TE VOLGEN... deel 2

Wat zijn er toch een boel leuke fashionblogs te vinden online en elke keer vind ik er weer meer. Maar hoe hou je dat toch allemaal bij? Gelukkig heb ik daarvoor bloglovin' ondekt. Hierop krijg je alle nieuwe post van de blogs die je volgt binnen. Lekker makkelijk achter elkaar. Het is trouwens ook mogelijk met mijn blog!
Waar ik eerder al een keer 10 fashionblogs op een rij had gezet, heb ik er nogmaals tien voor je. Zo kun je nog meer bloggers volgen.

1. Freutcake.
Al is dit niet echt een fashionblog, maar eerder een blog waar ze recepten op zet, maat toch heeft ze tussendoor foto's waarop je kleding kan zien. Daarom heb ik haar toch maar even meegenomen.

2. My Style Pill.
Altijd vrolijk op de foto's staat Christine. Ze is een personal stylist en editor bij een tijdschrift in New York.

3. Sea of Shoes.
Deze roodharige blogster houdt van stoere, maar wel vrouwelijke kleding. Mooie details zoals een grote steen op een riem komen op haar foto's naar voren.

4. Song of Style.
In het begin dacht ik dat Song mooi in deze titel past, wat het natuurlijk ook doet, maar het is ook nog eens de achternaam van deze blogster. Aimee Song komt uit Los Angeles en laat heeft een kledingkast vol met kleding die ze in mooie setjes aan ons laat zien.

5. Style by Kling.
Zelf ben ik een groot fan van de Zweedse Elin Kling.Niet alleen om haar blog, maar ook om wat ze allemaal heeft gedaan in haar leven en ze is net zo oud als ik ben... Ze is model, heeft kleding ontworpen (eerste blogger die voor H&M als ere ontwerpster werd gevraagd, had haar eigen site die ze goed heeft verkocht en heeft haar eigen mode tijdschrift. Waarschijnlijk ben ik de helft nog vergeten ook.

6. Style Scrapbook.
De van oorsprong Mexicaanse Andy Torres woont nu in Amsterdam. Je zult dan ook een heleboel foto's tegen komen die in onze hoofdstad geschoten zijn. Ze is model en vooral in Mexico erg bekend.

7. The Blonde Salad.
Al hoe wel ze student is vliegt ze de hele wereld over om fashion weeks mee te maken, op vakantie te gaan, fotoshoots te hebben. Nee de Italiaanse Chiara Ferragni zit niet stil en dat zie je ook op haar blog. Bijna elke dag post ze wel 1 of 2 post met fotoshoots en filmpjes die ze heeft gemaakt.

8. The Glamourai.
Styliste die niet alleen de modellen, maar ook zichzelf goed kan kleden. Je ziet en foto's van modellen en van zichzelf voorbij komen op haar blog.

9. The Golden Diamonds.
Nog maar 19 jaar oud en al een zeer goed bekeken blog. Diona Ciobanu is niet alleen blogster, maar ook model en komt uit Moldavie.

10. This Chick got Style.
Als enige Nederlandse in mijn rijtje staat Yara Michels. Blogger en editor bij ELLE magazine. Niet altijd mijn keuze aan kleding, maar leuk genoeg om het blog te volgen. En haar blog wordt steeds leuker, persoonlijker. Meer foto's van zichzelf, met hulp van assistentes. Gaat de goede kant op.

Weten jullie nog leuke, mooie of aparte blogs? Laat het me weten. Ook via Twitter is dat mogelijk. @AlleVrouwenPrat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire berichten