maandag 29 juli 2013

10 FASHIONBLOGS OM TE VOLGEN... deel 1

Ik struin online alle modeblogs af om te kijken wat voor een leuke nieuwe creaties ze dragen. Je ziet de mode altijd eerder op de fashionblogs voorbij komen dan hier op straat dus het is een goede manier om bij te blijven. Dragen ze allemaal een grote trui boven een kort glitterrokje, dan weet je dat je dat snel in huis moet halen om er net zo trendy als hun uit te zien. Maar pas wel op. Doe het wel op je eigen manier. Koop niet zomaar de kleding die ze op de blogs dragen. Zij hebben namelijk ook zelf allemaal hun eigen stijl die ze weergeven via de foto's in hun post. De een is wat stoerder en de ander houdt van polka dots. Kies zorgvuldig de blogs uit die je leuk vindt en neem mee wat je zelf ook zou dragen. Je eigen stijl ontwikkelen maakt je namelijk zoveel unieker dan een copycat zijn. Hieronder staan blogs die ik persoonlijk heel erg leuk vindt. Ik haal er mijn inspiratie uit en ik hoop jullie ook.

1. Altamira: Modelsoffduty.com.
Ze maakt foto's van modellen die niet ana het werk zijn. Soms zijn ze helemaal zichzelf en soms dragen ze het haar en make-up van de show nog. Er komen verschillende types voorbij, dus voor iedereen voldoende inspiratie.

2. cupcakes and cashmere.
Niet alleen maar kleding, maar ook leuke dingen voor in huis en om te bakken komen voorbij. Emily is een manusje van alles is ze. Heerlijke gerechten die mooi op de foto zijn gezet.

3. Eat.sleep.wear.
Ze is half Nederlands maar woont in New York. Toen ik dit blog net volgde had ze altijd zo'n grote strakke knot op haar goofd, maar ik ben blij dat ze nu haar haar vaker los heeft. Dat staat haar zo veel beter. Haar kleding stijl spreekt me aan waardoor ik haar blog wel in de gaten houd.

4. Fashion Chalet.
Van goedkoop tot duurdere kleding draagt ze door elkaar op de fotyo's die ze post. Ookal lacht ze heel veel, vaak kan ze nors kijken waardoor ik haar gezicht vaak ontwijk, sorry, kan er niks aan doen, maar wilde dit wel even kwijt. Maar omdat ze altijd leuke foto's heeft en creatieve variaties qua kleding laat zien volg ik haar wel.

5. Fashion Squad.
Van eigen foto's met , helaas te dure, mooie kleding tot reclame foto's post ze op haar blog. Ze heeft zelf sieraden ontworpen die ze toont op haar foto's.

6. Fashion Toast.
Dromerige foto's met een groothoeklens genomen, waardoor je wenst dat je ook bent waar zij is. Heel erg mooi en een aanrader om te volgen.

7. Karla's Closet.
Een stoere vrouwlijke vrouw die op dit moment erg houdt van cropt tops. En ze kan ze hebben hoor. Ikzelf loop er niet mee rond, maar het staat haar goed. Haar stoere looks met vrouwelijke hakken en blousjes vindt ik wel echt geweldig.

8. Keiko Lynn.
Een heel ander soort style heeft Keiko Lynn. Ze heeft een wat voller figuur, maar weet zich heel goed te kleding. Vooral haar liefde voor kousen en panty's met figuren komen vaak aan bod.

9. Le Fashion.
Reclamefoto's van fashion en intereurs komen voorbij waarbij je je eigen garderobe en huis gelijk mee wilt indelen.

10. Man Repeller.
Op fashionfeestjes, zoals op het feestje van stella McCartney, kom je Leandra tegen. Ze is lekker gek en dat zie je terug op haar blog. In de foto's, die ze niet altijd erbij heeft, maar vooral in de teksten.

Er komt nog een vervolg van deze post, met nog meer blogs die ik volg, maar mochten jullie er ook nog een paar weten, dan hoor ik het graag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire berichten