donderdag 12 december 2013

Vliegreis

Het zit er weer op. Niet meer liggen op het strand, korte jurkjes aan, slippertjes en de warmte om me heen. Helaas. Ik moet er weer aan geloven en deze fantasieën mee nemen in mijn dagdromen.
De piloten zijn net gearriveerd om aan boord te gaan van ons vliegtuig. Een uur later dan gepland gaan we straks de lucht in. Dag Curaçao, hallo 10 uur zitten op te kleine stoeltjes en films waarvoor je moet betalen. Hoe vaak heb ik wel niet tegen mezelf gezegd dat ik de volgende keer met KLM vlieg en kom ik uiteindelijk toch weer in een goedkopere vlucht te zitten waarbij je je kont niet kan keren, je benen niet kan strekken en moet betalen voor tussendoortjes en films. Wanneer leer ik het eens. Wanneer ga ik sparen voor de betere vluchten ipv mijn geld aan schoenen en kleding te spenderen. Dit zou de ideale mogelijkheid hiervoor zijn geweest. Shoppen op Curaçao voor kleding ging hem niet worden ivm mijn zwangerschap. Helaas wist ik nog niet van te voren dat ik dat zou zijn op dit moment. Ik denk dat ik mijn voornemen om voor KLM te kiezen maar mee neem als goed voornemen van 2014, 2015 en alle opvolgende jaren. Nu eerst mijn reis naar huis uitzitten en de kou trotseren...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire berichten